5 Kasım 2017 Pazar

Tekrar yayındayız

Merhaba başta Google Blogger olmak üzere ve sevgili ziyaretçilerimiz.Uzun zamandır Blogger sayfamızda paylaşımda bulunmamaktaydık.Artık sizlerle birlikteyiz bu hasret bitti.Sizlere çok özel kampanyalar yaptık.Samsun Havaalanı Oto Kiralama ve Samsun Ekip Rent A Car sayfamızı takip ederek bizden Haberdar olabilirsiniz.

Saygılarımızla Ekip Rent a car

13 Mart 2016 Pazar

samsun araç kiralama - samsun havaalanı oto kiralama

Herşey 2011 yılında başladı.Samsundaki rent a car firmaları firma rehber sitelerine kendi işletmelerini ekleyerek internet üzerinden kazanç elde etmeye çalışıyorlardı.Çok nadir yolda yürüyen insanlar ofislere gelerek araç rezervasyonu yaptırırlardı.Google algoritmalarını değiştirmeye başladığında “Google Rehber” ile birlikte samsun araç kiralama firmaları Google haritalara kendilerini eklemeye başladı.Tabi bunu bilen var bilmeyen var.Bilmeyen işletmeleri Haritalara webmaster ler ve bu işten anlayan kişi veya kurumlar yapıyordu.
2013 yılının gelmesiyle Google Panda algoritmasını faaliyete soktu.Samsunda araç kiralama hizmeti veren kurumlar Seo danışmanlarına başvuru yaparak web sitelerini ilk sayfaya taşıdılar.Bazılarımız kendi beynini yorarak makaleler yayınlamaya başladı.Biz Samsun Havaalanı oto kiralama yani Ekip rent a car her zaman web sitemizi müşterilerimiz için özgün kılmak için elimizden geleni yaptık.Bu gün geldiğimiz konum fena değil.Google ve diğer arama motorlarının gözünde Kaliteli site katagorisinde bulunuyoruz.
Çünkü sitemize gelen ziyaretçiler biraz daha açalım Havalimanına gelen tatilde veya özel günlerde araç kiralamak isteyen kişiler arama motorlarının vasıtasıyla bizlere ulaşıyorlar.Onlara giriş sayfamızda aradıkları bütün herşeyi sunuyoruz.Samsunda oto kiralama denildiği zaman zirvede olmak için elimizden geleni yapmaktayız.Samsun havaalanı araç kiralama hakkında daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

4 Mart 2016 Cuma

aylık kiralamalarınızda indirim

Merhaba, yaz ayının gelmesi ile araç kiralamaları çoğalmaktadır.Samsun oto kiralama firmalarından biri olarak samsunda araç kirala sı yapacak müşterilerimize aylık kiralamalarında %50 indirim sağlıyoruz.Aracın günlük fiyatı toplanır çıkan tutarın yarısı alınır.Detaylar için bizimle iletişim e geçebilirsinz.

Aylık Kiralamalarınızda indirim

bmw 320d kampanyası

Herkez araç kiralamak ister ve çoğu insan bütçesine uygun arabaları kiralayabilir.Fakat iş lüx ve vip araçlara geldiğinde kimse yaklaşmak istemez.Biz samsun araç kiralama firması olarak bir kampanya yaptık.Aylık yapacağınız kiralamalarda lüx araçlarımızın hepsine %50 indirim sağladık.Bmw 320d kampanyası hakkında detaylı bilgi almak için yetkililer ile görüşüp daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.Teşekkür eder iyi günler dileriz.
Samsun Havaalanı Oto Kiralama Ekibi

samsun oto kiralama indirim

Ekip rent a car olarak bir kampanya yaptık.2016 yılı boyunca samsun oto kiralama alanında yapacağınız kiralamalarda %30 ile %50 arası indirimlerimiz vardır.Daha önceki yazımız Aylık kiralamalarınızda indirim Vip araçlarda %50 gibi bir indirimimiz vardı.Diğer araçlarımız için söyliyebileceğimiz rakam %30 dur.İndirimler aynı şekilde Samsun havaalanı oto kiralama hizmetimizde de geçerlidir.
Not : Kampanyadan yararlanabilmek için 2015 yılı içerisinde en az 2 kere bizden araç kiralamış olmanız gerekmektedir.Saygılarımızla Samsun Havalanı Araç Kiralama Ekibi

10 Şubat 2016 Çarşamba

Havaalanı Bilgilendirme

2000 yılında kurulan havalimanımız, yaklaşık 16 yıldır yoğunluk olarak İstanbul ve Ankara hatlarına hizmet vermektedir.Sürekli seyehat halinde olan çalışanlarımız araç kiralama gereksinimi duymaktadırlar.Bizde samsun havaalanı oto kiralama hizmetimizi ihtiyaç doğrultusunda kurmuş bulunmaktayız.Müşterilerimizin ihtiyacı olan herşey firmamızda mevcuttur.Gerek araçlarımızın teknolojiye olan uyumu, performansı, bakımları hepsi rütin olarak kontrol edilmekte ve yapılmaktadır.
Samsun Havaalanı Araç kiralama sektörleri arasında öncü bir firmayız.Bunu müşterilerimizin ve oto kiralaması yapacak insanların neye ihtiyacı olduğunu bildiğimiz ve bunları eksiksiz yerine getirdiğimiz için başarıya her geçen gün ulaşmaktayız.Sizlerde başka ülkeden veya başka şehirlerden şehrimiz Samsun'a gelecekseniz ve arabaya ihtiyacınız varsa bizimle iletişim kurmanızı öneriyoruz.Bu işi kusursuz yapan ve müşterilerinin ne istediğini bilen kişilerle yapmanızı tavsiye ediyoruz.
Samsun Araç Kiralama - Oto Kiralama - Ekip Rent A Car

samsun havaalanı oto kiralama

8 Şubat 2016 Pazartesi

Mobil uygulama yayında - Samsun Havaalanı Araç Kiralama

Samsun Araç Kiralama olarak mobil uygulamamızı faaliyete sokmuş bulunmaktayız.Artık hiç zorlanmadan tek bir tıklama ile araç kiralaması yapabileceksiniz.
Uygulama Kurulumu
Telefonumuzun Ayarlar kısmından Uygulamalar kategorisine giriyoruz ve menüden “Bilinmeyen kaynaklar” seçeneğini işaretleyip aktif hale getiriyoruz. Telefonla ilgili yapmamız gereken ayarlar bittiğine göre bir sonraki aşamaya geçebiliriz. (Eğer menüyü bulamadıysanız aşamaları şöyle sırasıyla yazayım dedim; Menü > Ayarlar > Güvenlik > Bilinmeyen kaynaklar)
Uygulamayı indirmek için buraya tıklayın

Sizlere daha kolay ve hızlı hizmet verebilmek için mobil uygulamamızı yapmış bulunmaktayız.Cep telefonunuza uygulamayı indirip tek tıkla araç kiralıyabileceksiniz.

Uygulamayı indirmek için sol tarafdaki resmin üzerine tıklıyabilirsiniz.Veyaburaya tıklayıp indirmeye başlayabilirsiniz.Kurulum için Blog sayfamızdan yardım alabilirsiniz.